Dział FAQ w którym odpowiadamy na najczęście zadawane pytania.

Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15, a kończy o godzinie 11.

Recepcja funkcjonuje w godzinach 8:00 – 21:00.

Tak, istnieje taka możliwość. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z działem recepcji.

Śniadania serwowane są w godzinach 8:00 – 10:00, w formie bufetu.

Tak, na terenie całego obiektu dostępne jest darmowe wi-fi.

Tak, dla Gości Willi Marina dostępny jest bezpłatny parking, liczba miejsc jest ograniczona.

Tak, istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania, po zaakceptowaniu prośby przez pracownika recepcji.

Tak, istnieje możliwość późniejszego wymeldowania, uzależniona jest ona od bieżącej działalności i musi zostać potwierdzona przez pracownika recepcji. mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

Tak, restauracja znajduje się na parterze Willi, czynna jest cały rok, codziennie w godzinach 12:00 – 21:00.

Nie akceptujemy zwierząt.

Tak, w części pokoi jest możliwość dostawienia dodatkowego łóżka w cenie 60zł/doba. Dostawienie dodatkowego łóżka musi zostać potwierdzona przez pracownika recepcji.

W skład wyposażenia każdego z pokoi wchodzą ręczniki, zestaw kosmetyków, suszarka, telewizor oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty.

Tak, na życzenie klienta jest on udostępniany przez pracownika recepcji.

Tak, transfer lotniskowy jest dostępny. Jest to usługa dodatkowo płatna.